Nabídka hypotečních a finančních služeb v České republice je velmi široká a pestrá. Hypoteční úrokové sazby jsou dnes rekordně nízké, je ale velmi obtížné se v takovém množství nabídek zorientovat a zároveň mít jistotu, že nabízený produkt neskrývá další neprůhledné poplatky. Mimo to, obcházení bank je časově náročná záležitost a vyhledávání na internetu nepřehledné. Na tuto situaci reagují tvůrci projektu Hypotékomat. Jeho hlavní myšlenkou je zprostředkovat žadatelům o úvěr co nejjednodušší a nejtransparantnější cestu, která bude pro klietny jak časovou, tak finanční úsporou.

Projekt Hypotékomat poskytuje klientům komplexní servis, a tím šetří jejich čas a finance. Hypotéku vyřešíte v pohodlí svého domova a nemusíte tak sami obcházet všechny banky, abyste získali nejvýhodnější nabídku. Díky vysokému počtu žádostí a objemu zprostředkovaných hypoték vyjedná ty nejlepší možné podmínky, dokonce nižší úrokové sazby v porovnání s přímou nabídkou jednotlivých bankovních domů. „Pro získání hypotéky u nás stačí vyplnit jednoduchý formulář. Makléři klientům se vším poradí a vyřídí většinu náležitostí za ně. Krom časové úspory nám šlo zejména o poskytování profesionálních a komplexních služeb. Proto také nabízíme jen prověřené hypotéky od důvěryhodných a spolehlivých finančních institucí, díky nimž jsme schopni poskytnout hypoteční úvěr šitý na míru širokému spektru klientů," říká k hlavní myšlence vzniku projektu Marek Nebesář, jednatel společnosti NetRoad.

Pro výhradní partnerskou spolupráci pro vyřizování žádostí hypotečních úvěrů si Hypotékomat zvolil jako svého partnera finanční makléřskou společnost IMG. „IMG patří mezi přední pojišťovací makléře v České republice a jejich tým makléřů jsou zkušení profesionálové s osobním přístupem," doplňuje Marek Nebesář.

V letošním roce dobíhá fixace u značné části hypoték uzavřených v rekordním roce 2007. Úrokové sazby hypoték však od té doby významně klesly. Z této situace mohou dnes těžit zejména klienti bank, ale i poskytovatelé hypotečních úvěrů. „Obecně lze říci, že každý, kdo má v současné době hypotéku s končící fixací, může získat novou s lepší úrokovou sazbou díky refinancování. Pokud o refinancování uvažujete, začněte s hledáním nové hypotéky s dostatečným předstihem, alespoň čtvrt roku před koncem fixace vaší hypotéky. Pro srovnání nabídek a průzkum trhu klíčových poskytovatelů hypotečních úvěrů je Hypotékomat ideální. V úvahu můžete samozřejmě brát i nabídku, kterou vám udělá vaše banka. Musíte ovšem počítat s tím, že vám nabídku pošlou až těsně před skončením doby fixace vaší hypotéky. Nabídka bude nejspíš také o něco vyšší než ta stávající, takže vás pravděpodobně čeká časově náročné vyjednávání o lepší nabídce," radí klientům Miroslav Šmerha, manažer úvěrů společnosti IMG, a doplňuje: „Na stránkách Hypotékomat.cz můžete po zadání částky, kterou zbývá doplatit, délky splácení, úrokové sazby a poplatku za vedení zjistit úsporu, kterou můžete získat u jiných bank. Potom je už na vás, zda výhodnou nabídku využijete nebo ne."

Klíčové výhody Hypotékomatu

  • Jedny z nejnižších úrokových sazeb – díky vysokému objemu žádostí a zprostředkovaných hypoték, tedy velké profinancované částky, je Hypotékomat schopen vyjednat u bank ty nejlepší možné podmínky a nabídnout tak jednu z nejnižších úrokových sazeb, často dokonce nižší v porovnání s přímou nabídkou od bank.
  • Úspora času a financí – hypotéku vyřešíte v pohodlí svého domova, nemusíte tak sami obcházet všechny banky, abyste získali nejvýhodnější nabídku. Makléři řeší vše za vás.
  • Komplexní servis – Hypotékomat zastřešuje komplexní servis hypotečních služeb, počínaje předběžnou konzultací s hypotečním specialistou a konče zhotovením kupní smlouvy na nemovitost.
  • Důvěryhodnost - je postavena na spokojenosti klientů a dlouhodobé spolupráci s předními bankovními domy v České republice.
  • Profesionalita – Hypotékomat zaměstnává jen profesionální makléře s dlouholetými zkušenostmi, kteří jsou schopni odborně zpracovat poptávky všech klientů.
  • Jednoduchost - webové stránky jsou přehledné, jednoduché a neobsahují žádnou reklamu. Obsahují jen relevantní informace, které nematou zákazníky.