„Za skvělými výsledky přesnosti našich operací stojí především zlepšení poměru mezi transferovými a tzv. point-to-point cestujícími ve prospěch druhé skupiny, a také aktuální letový řád a zlepšení přestupních časů na nejdůležitějších transferových směrováních. Výrazně se tak zredukovaly případy, kdy odlet letadla je odsouván kvůli zpožděným transferovým cestujícím z jiného letu,“ uvedl Marek Týbl, místopředseda představenstva a viceprezident Českých aerolinií pro letový provoz a doplnil: „V neposlední řadě k výsledkům přispěla i společná motivace pracovníku odbavení letadel, jak u sesterské společnosti Czech Airlines Handling, tak u ostatních partnerů na stanicích mimo domovské letiště v Praze.“

V dubnu bylo 83 % všech odletů Českých aerolinií v celé síti vypraveno přesně podle letového řádu a více než 95 % do 15 minut od plánovaného času odletu. Také přesnost příletů společnosti dosáhla v dubnu vysokých čísel. S minimální odchylkou do 15 minut přiletěla do svého cíle naprostá většina všech letů, téměř 94 %. Nejčastější příčinou zpoždění nad 15 minut byly faktory, které České aerolinie nemůžou ovlivnit: patří k nim zejména silný provoz na hlavních letových cestách nebo na cílových letištích, ale také časté protestní akce v leteckém odvětví v Evropě. Naopak technické potíže letadel Českých aerolinií se podílejí na zpoždění jen v zanedbatelném počtu případů.

Vynikající výsledky Českých aerolinií v provozní pravidelnosti avizoval také server FlightStats.com, který se na sledování přesnosti odletů a příletů světových aerolinek také zaměřuje. Oproti Asociaci evropských aerolinií sleduje FlightStats.com u každé ze společností 20 nejfrekventovanějších linek a přesnost posuzuje podle odlišných parametrů. I v případě tohoto hodnocení České aerolinie v dubnu získaly evropské prvenství.